Miroslav Šiška

Diplomová práce

Bariéry gay marketingu v České republice

Bariers of gay marketing in Czech republic
Anotace:
V posledních desetiletích se řada firem ve světě rozhodla začít oslovovat LGBT menšinu, jejíž velikost poskytuje mnoho nových potenciálních zákazníků. Pro zaměření na tento segment vzniká označení „gay marketing“, přičemž tento fenomén se postupně stává významnou součástí strategického marketingu velkých firem v téměř libovolném odvětví. Přesto je tento pojem v České republice téměř neznámý a jeho …více
Abstract:
In past decades many companies decided to appeal to LGBT minority which they believe is a huge and rich segment, where they can gain loyal new customers. Term „gay marketing“ arise and it prooved to be succesfull and important part of strategic marketing of the biggest firms in almost every market. Despite that, in Czech republic it is still something almost non-existent, not even international conglomerates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82108

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma