Bariéry gay marketingu v České republice – Miroslav Šiška
Miroslav Šiška
Diplomová práce
Bariéry gay marketingu v České republice
Bariers of gay marketing in Czech republic
Anotace:
V posledních desetiletích se řada firem ve světě rozhodla začít oslovovat LGBT menšinu, jejíž velikost poskytuje mnoho nových potenciálních zákazníků. Pro zaměření na tento segment vzniká označení „gay marketing“, přičemž tento fenomén se postupně stává významnou součástí strategického marketingu velkých firem v téměř libovolném odvětví. Přesto je tento pojem v České republice téměř neznámý a jeho …víceAbstract:
In past decades many companies decided to appeal to LGBT minority which they believe is a huge and rich segment, where they can gain loyal new customers. Term „gay marketing“ arise and it prooved to be succesfull and important part of strategic marketing of the biggest firms in almost every market. Despite that, in Czech republic it is still something almost non-existent, not even international conglomerates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management