Reedukační péče žáků v rámci dyslektického kroužku – Bc. Pavlína Řimáková
Bc. Pavlína Řimáková
Diplomová práce
Reedukační péče žáků v rámci dyslektického kroužku
Reeducation care of the pupils in dys-circles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reedukací specifických poruch učení u žáků v rámci dyslektického kroužku. První tři kapitoly popisují teoretické poznatky. První kapitola popisuje problematiku specifických poruch učení, vymezení pojmu, klasifikaci, etiologii a rodinu s dítětem se specifickými poruchami chování. Druhá kapitola popisuje vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, legislativa, individuální …víceAbstract:
This thesis deals with children with specific learning disabilities in children under dyslektického ring. The first three chapters describe the theoretical background. The first chapter describes the problems of specific learning disabilities, definition, classification, etiology, and families with children with behavioral disabilities. The second chapter describes the education of students with specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xavs1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Zvládání školní zátěže dětmi se specifickou poruchou učení a dětmi bez specifické poruchy učení
Markéta Lenzová