Bc. Oliver Holman

Bakalářská práce

Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace

Creativity as an important element of marketing communications
Anotace:
Hlavním cílem odborné práce je zjištění a porovnání využívání kreativity u korporací a start-up. Dílčím cílem je na základě výsledků dotazníkového šetření u široké veřejnosti zjistit, jak na ně působí kreativita v jednotlivých marketingových kanálech a následně navrhnout možné řešení. Součástí tohoto bude i porovnávání efektivity vynaložených prostředků na marketing u zkoumaných firem. Šetření bude …více
Abstract:
The main objective of the professional work is to find and compare the use of corporate creativity and start-up. A partial goal is to find out how creativity works in individual marketing channels based on the results of a questionnaire survey among the general public, and then suggest possible solutions. Part of this will be the comparison of the effectiveness of the funds spent on marketing in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace