Ticketingové společnosti v ČR se zaměřením na GoOut, s.r.o. – Barbora Koťová
Barbora Koťová
Bakalářská práce
Ticketingové společnosti v ČR se zaměřením na GoOut, s.r.o.
Ticketing companies in the Czech Republic focusing on GoOut, s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá tématem ticketingových společností působících na území České republiky. Představuje silné zástupce a detailněji se zaměřuje na ticketingovou společnost GoOut, s.r.o. V práci jsou porovnávané ticketingové společnosti na základě jejich webových stránek a komunikace na sociálních sítích. Dále práce mapuje dopady koronavirové pandemie na sektor kultury a ticketingové společnosti jako takové …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of ticketing companies operating in the Czech Republic. It represents strong representatives and focuses in more detail on the ticketing company GoOut, s.r.o. The thesis compares ticketing companies based on their websites and communication on social networks. Furthermore, the thesis maps the effects of the coronavirus pandemic on the cultural sector and ticketing companies …víceKlíčová slova
kulturní akceKlíčová slova
vstupenkyKlíčová slova
ČeskoKlíčová slova
prodejní systémKlíčová slova
koronavirová pandemieKlíčová slova
ticketingové společnosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Marek ŠULC
- Oponent: Jiří ŠTILEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Online projekt přeprodeje vstupenek na kulturní a sportovní akce
Daniel Siwek -
Právní zajištění kulturní akce
Kateřina Grohmannová -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Černý trh se vstupenkami na kulturní a sportovní akce: chyba nebo záměr?
Dalibor Šoral -
Hodnocení marketingových kampaní Česko chutná skvěle, Jak chutná Česko, Česká chuťovka, Zlatý kuchař, Czech Specials, Znojemský hrozen
Barbora Říhová -
Česko-německé, německo-české, česko-rakouské a rakousko-české kulturní standardy ve formálních vztazích
Václav Pavlů -
Komparativní analýza česko-polského a česko-rakouského pohraničí
Jiří Hrabala -
Česko-německý strategický dialog a jeho vyhodnocení
Kateřina Eiblová