Tomáš Dostál

Bakalářská práce

Humor v reklamě

Humor in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část představuje reklamu a masová média, kterými je reklama šířena, formuluje vznik humoru v reklamě, definuje humor a jeho teorie, typy humoru. Praktická část vyhodnocuje průzkum příjemců české humorné reklamy prostřednictvím masových médií.
Abstract:
This thesis focuses on the situation humorous advertising in the Czech Republic. The work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part introduce advertising and mass media, where advertising often takes place. The theoretical part formulates the emergence of humor in advertising, the work defines humor and his theory, types of humor. In the practical part, I conducted …více
 

Klíčová slova

humor reklama média
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2012
Zveřejnit od: 6. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
  • Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dostál, Tomáš. Humor v reklamě. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2dikrn 2dikrn/2
13. 8. 2012
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.