Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí – Barbora Šorsáková
Barbora Šorsáková
Bachelor's thesis
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
The work with the text as a basis for the development of children's emotional intelligence
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí. Cílem mé bakalářské práce bylo připravit textový materiál a k němu se vztahující aktivity využívající čtenářské strategie tak, aby jejich prostřednictvím bylo možno rozvíjet osobnostní postoje a hodnoty dětí předškolního věku. V teoretické části se věnuji vymezení charakteristiky …moreAbstract:
The topics of the bachelor thesis are reading strategies and working with text as a basis for the development of emotional intelligence of children. The aim of my bachelor thesis was to prepare a text material and related activities using reading strategies in order to develop personal attitudes and values of preschool children. The theoretical part is devoted to defining the characteristics of preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠORSÁKOVÁ, Barbora. \textit{Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2dm8hx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šorsáková, Barbora. Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teacher training for kindergartens
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Dítě předškolního věku s vývojovou dysfázií
Anna Juřinová -
Dítě předškolního věku v projektu Zdravá mateřská škola
Lucie Pecková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová