Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky) – Mgr. Jana Ovčáčková, Ph.D.
Mgr. Jana Ovčáčková, Ph.D.
Disertační práce
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
The principle of play in art and art education (play as a method and form of teaching)
Anotace:
Disertační práce Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice: (hra jako metoda a forma výuky) se zaměřuje na rozbor pojmu hry v pedagogickém, psychologickém, filozofickém i uměleckém kontextu. Hra je dále zkoumána jako výuková metoda v rámci profesní přípravy a její následné začlenění do praxe. Výzkum je založen na dlouhodobém pozorování absolventek a absolventů Katedry výtvarné výchovy Pedagogické …víceAbstract:
The dissertation The principle of play in art and art education (play as a method and form of teaching) focuses on the analysis of the concept of play in a pedagogical, psychological, philosophical and artistic context. The game is further examined as a teaching method within professional training and its subsequent incorporation into practice. The research is based on long-term observation of graduates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w0rqr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D., prof. PaedDr. Daniela Valachová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Diferencovaná výuka v profesní přípravě učitelů
Marcela Létalová -
Profesní příprava pedagogů předškolního vzdělávání v oblasti divadelní výchovy
Ivana Klimešová -
Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Karolína NAJZAROVÁ -
Profesní příprava žáků středních pedagogických škol a pohled absolventů na své uplatnění v oboru.
Nikol Vykypělová -
Profesní příprava zdravotně sociálního pracovníka očima studentů
Dominika ŽURKOVÁ -
Profesní příprava jedinců se specifickými potřebami na odborném učilišti
Petra Ducháčová -
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský -
Výukové metody ve Výchově k občanství a délka praxe učitelů
Renata Pavlišová