Tvorba nestandardizovaného didaktického testu – Helena Procházková
Helena Procházková
Bakalářská práce
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Anotace:
Nestandardizovaný didaktický test je pro vyučujícího velmi důležitým nástrojem, který odráží kvalitu výuky a úroveň žáků. Jeho přednosti spočívají v možnosti přizpůsobení testu žákům, které vyučující zná a dokáže tak lépe komunikovat s třídou í pomocí pravidelného ověřování úrovně znalostí a následného hodnocení. Je proto důležité, aby schopnosti sestovatele testu a přístup k jeho tvorbě byli na patřičné …víceAbstract:
Non-standardized didactic test is a very important and powerful tool for a teacher. It reflects the teaching quality and also the level the students are on. Its advantages can be found in the ability of readjusting the test to the students known by their teacher so he can communicate with the class (among the others) by regular testing of so far reached knowledges and also over the subsequent reviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2dpt79/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program:
Specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.