Moderní řídicí sytém EDC - návrh a realizace modelu pro ověřování vlastností vstupních/výstupních obvodů – Jan Fojtík
Jan Fojtík
Bakalářská práce
Moderní řídicí sytém EDC - návrh a realizace modelu pro ověřování vlastností vstupních/výstupních obvodů
Modern Control System EDC - Design and Practical Realization of a Model for Verifying of the Input/Output Circuits Properties
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření laboratorního panelu pro ověřování vlastností vstupních a výstupních obvodů řídicí jednotky motoru BOSCH EDC 16. V úvodní teoretické části je popsán teoretický rozbor, vývoj, analýza a možnosti elektronické regulace vznětového motoru EDC. Hlavní praktická část této práce je zaměřena na návrh a realizaci laboratorního panelu s řídicí jednotkou BOSCH EDC 16. Součástí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a laboratory panel for evaluating the properties of the input and output circuits of the engine control unit Bosch EDC 16. The theoretical part describes the analysis, development and possibilities of electronic control diesel engine EDC. The main practical part of this thesis focuses on the design and implementation of laboratory panel to control the unit BOSCH …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Šimoník
- Oponent: Václav Sládeček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍK, Jan. \textit{Moderní řídicí sytém EDC - návrh a realizace modelu pro ověřování vlastností vstupních/výstupních obvodů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Univerzitní studijní programy. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2dwdcr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Univerzitní studijní programyBakalářský studijní program / obor:
Mechatronika / Automobilová elektronika
Práce na příbuzné téma
-
Vznětový motor pro výuku spalovacích motorů
Marek Muzikant -
Study of the Effect of Alternative Fuels on the Generation of Emissions from the Diesel Engine
Darshankumar Dilipbhai Patel -
Vývoj palivových soustav vznětových motorů
Michal Marek -
Diagnostika palivové soustavy vznětového motoru Škoda Superb se vstřikováním CP4 Bosch common-rail.
Jan ŠINDELÁŘ -
Snímače a akční členy pístových spalovacích motorů
Jiří RAŠKA -
Analýza a simulace chyb u akčních členů pro systémy bezpečného opuštění vozu
Tomáš Bulíř -
Terminál pro sledování a analýzu snímačů a akčních členů elektronických systémů vozidla Škoda
Pavel Kempný -
Řízení akčních členů elektromobilu pomocí sběrnice CAN
Tomáš Kubíček