Markéta Svobodová

Bakalářská práce

Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z

The impact of e-mail marketing on the buying behaviour of Generation Z
Anotace:
Svobodová, M. Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá personalizovaným e-mail marketingem a jeho vlivem na nákupní chování generace Z. Prostřednictvím vnitrosubjektového experimentu bylo testováno, zda personalizované e-maily přinášejí vyšší míru otevření a konverze než generické e-maily. Výsledky …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with personalized e-mail marketing and its influence on the buying behaviour of Generation Z. Through an within-subject experi-ment, it was tested whether personalized emails yield higher open and conversion rates than generic emails. The results suggest that personalization can improve the success of email marketing campaigns targeting Generation Z.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. František Dařena, Ph.D.
  • Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta