Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz – Patrik Horák
Patrik Horák
Bachelor's thesis
Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového …viacAbstract:
The thesis summarizes the findings concerning the website Mx4life.cz. The introductory theoretical part focuses on the summary of the basic findings about the Internet and e-commerce. Marketing mix and Google Analytics are included in this part too. The following practical part consists an analysis of basic information about the content and technical features of the website, individual tools of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Benedikt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Ivana Kronďáková -
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Ondřej Bolkovec -
Měření návštěvnosti webu
Vítězslav Homolka -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková