Patrik Horák
Bachelor's thesis
Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového …moreAbstract:
The thesis summarizes the findings concerning the website Mx4life.cz. The introductory theoretical part focuses on the summary of the basic findings about the Internet and e-commerce. Marketing mix and Google Analytics are included in this part too. The following practical part consists an analysis of basic information about the content and technical features of the website, individual tools of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41235
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Jiří Benedikt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Ivana Kronďáková -
Internetový marketing nevýrobní společnosti
Ondřej Bolkovec -
Měření návštěvnosti webu
Vítězslav Homolka -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková