Ivanka JARÁ
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybrané firmě
Mystery shopping in a selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v knihkupectvích metodou mystery shopping. Cílem práce je posoudit kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům v této specifické oblasti. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy a podrobně popsána metoda mystery shopping. Praktická část analyzuje mystery shopping provedený v konkrétních knihkupectvích a na základě získaných …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the implementation of marketing research in bookstores using the mystery shopping method. The aim of the thesis is to assess the quality of customer service in this specific area. The theoretical part of the thesis defines the key concepts and describes the mystery shopping method in detail. The practical part analyses mystery shopping carried out in specific bookstores …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JARÁ, Ivanka. Mystery shopping ve vybrané firmě. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Hodnocení zákaznického servisu e-shopu
Danny Frydrychů -
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
Petra Špičková -
Hodnocení výkonnosti zákaznického servisu
Kateřina Brůnová -
Zvýšení úrovně zákaznického servisu v oddělení Air&Sea společnosti Gebrüder Weiss
Michaela Štěpánová -
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Jan Kiss -
Komparace zákaznického servisu dvou lázeňských společností pomocí metody mystery shopping
Barbora Gladišová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová