Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury – Tomáš Kasárník
Tomáš Kasárník
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury
Consumer behaviour during purchase of foreign holiday through travel agency
Anotace:
Kasárník, T. Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se spotřebitel ve věku 18 až 65 let chová při nákupu letní zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury, jaké faktory ho při nákupu ovlivňují a jaké jsou jeho preference. Základem práce je literární rešerše, která …víceAbstract:
Kasárník, T. Consumer behaviour during purchase of foreign holiday through travel agency. Brno: Mendel University, 2017.Goal of this bachelor thesis is to find out, how consumer at the age of 18 till 65 act during purchase of foreign holiday through travel agency, which factors influence him and which preferences he has. First part of this bachelor thesis is general knowledge of existing literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASÁRNÍK, Tomáš. \textit{Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ehj0d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Kupní chování vybraného segmentu zákazníků cestovní agentury Invia.cz na ostrově Rhodos.
Eliška Mičková -
Výzkum chování spotřebitele při výběru letní dovolené
Alžběta Znamenská -
Dlohodobé hry na letních táborech Občanského sdružení Pionýr Chomutov
Jitka WESSELA -
Tábory s vojenskou tematikou jako fenomén prázdninových akcí
Miloslav HOLAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva