Dan Sedláček

Diplomová práce

Návrh produktové strategie nově vznikající kavárny

Designing of Product Strategy for a New Cafe
Anotace:
Tématem této diplomové práce byl návrh produktové strategie nově vnikající kavárny. Jedná se o kavárnu, která by měla vzniknout na ostravském trhu v průběhu dvou let. Teorie této diplomové práce se zaměřovala na produkt, a jeho klasifikaci, koncept totálního produktu, atributy produktu, produktové strategie a vývoj nového produktu. Cílem této diplomové práce byl návrh produktové strategie nově vznikající …více
Abstract:
The topic of this master thesis was Design of Product Strategy for a New Cafe. This café should be opened on the Ostrava market in two years. The theory of this master thesis focused on the product, product classification, the concept of total product, product attributes, product strategies and the development of a new product. The aim of this master thesis was the design of the product strategy of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedoucí: Jana Valečková
  • Oponent: Martina Příhodová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.