Návrh produktové strategie nově vznikající kavárny – Dan Sedláček
Dan Sedláček
Master's thesis
Návrh produktové strategie nově vznikající kavárny
Designing of Product Strategy for a New Cafe
Anotácia:
Tématem této diplomové práce byl návrh produktové strategie nově vnikající kavárny. Jedná se o kavárnu, která by měla vzniknout na ostravském trhu v průběhu dvou let. Teorie této diplomové práce se zaměřovala na produkt, a jeho klasifikaci, koncept totálního produktu, atributy produktu, produktové strategie a vývoj nového produktu. Cílem této diplomové práce byl návrh produktové strategie nově vznikající …viacAbstract:
The topic of this master thesis was Design of Product Strategy for a New Cafe. This café should be opened on the Ostrava market in two years. The theory of this master thesis focused on the product, product classification, the concept of total product, product attributes, product strategies and the development of a new product. The aim of this master thesis was the design of the product strategy of …viacKľúčové slová
káva Ostrava občerstvení produkt produktová strategie služby výběrová káva zrnková káva
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: Jana Valečková
- Oponent: Martina Příhodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.