Ing. Ladislav Tesařík

Master's thesis

Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu

The process of marketing planning in the company and formulation of a change of the marketing plan
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na procesy marketingového plánování společnosti DHL, divize Express, která se zabývá expresní přepravou zásilek, dokumentů a balíků. V první části je práce zaměřena na zmapování postupu tvorby marketingového plánu společnosti. Druhá část se věnuje lokálně vedenému projektu DHL Sales Pack, který je hlavním propagačním materiálem společnosti, a to od vyhodnocení jeho současné …more
Abstract:
The Diploma work is focused on the marketing planning processes of DHL company, division Express, dealing with consignment documents and parcels express shipment. In the first part the Diploma work is focused on the process mapping of the company´s marketing plan creation. The second part follows the locally managed DHL Sales Pack project which is the principal promotional material of the company from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008
  • Supervisor: Tamara Čížková, MBA
  • Reader: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting