Ing. Ladislav Tesařík

Master's thesis

Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu

The process of marketing planning in the company and formulation of a change of the marketing plan
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na procesy marketingového plánování společnosti DHL, divize Express, která se zabývá expresní přepravou zásilek, dokumentů a balíků. V první části je práce zaměřena na zmapování postupu tvorby marketingového plánu společnosti. Druhá část se věnuje lokálně vedenému projektu DHL Sales Pack, který je hlavním propagačním materiálem společnosti, a to od vyhodnocení jeho současné …viac
Abstract:
The Diploma work is focused on the marketing planning processes of DHL company, division Express, dealing with consignment documents and parcels express shipment. In the first part the Diploma work is focused on the process mapping of the company´s marketing plan creation. The second part follows the locally managed DHL Sales Pack project which is the principal promotional material of the company from …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedúci: Tamara Čížková, MBA
  • Oponent: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management