Bc. Miroslav HOPP

Master's thesis

Reklama ve zdravotnictví

ADVERTISMENT IN HEALTHCARE
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit vliv reklamy zdravotních pojišťoven. Marketing ve zdravotnictví se v mnohém velmi odlišuje od marketingu v jiných odvětvích. Dále podat přehled o nejčastěji používaných typech médií pro reklamu ve zdravotnictví. Seznámit se samoregulací reklamy, právními či etickými normami. Největší výdaje do reklamy ve zdravotnictví má farmaceutický průmysl. Ovšem …more
Abstract:
My thesis aims at analysing and evaluating the influence of advertising on people had by health insurance companies. Marketing in healthcare greatly differs from marketing in other fields. In addition to this, this work will also provide the summary of the most used media for advertising in healthcares as well as to familiarize with self-regulation of advertisement and legal and ethic norms. Pharmaceutical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier: 114985

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOPP, Miroslav. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických věd

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Faculty of Health Sciences

Master programme / field:
Health Care Economics and Management / Health Care Management

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 2euwp3 2euwp3/2
3/5/2011
Folders
Files
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.