Bc. Miroslav HOPP
Master's thesis
Reklama ve zdravotnictví
ADVERTISMENT IN HEALTHCARE
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit vliv reklamy zdravotních pojišťoven. Marketing ve zdravotnictví se v mnohém velmi odlišuje od marketingu v jiných odvětvích. Dále podat přehled o nejčastěji používaných typech médií pro reklamu ve zdravotnictví. Seznámit se samoregulací reklamy, právními či etickými normami. Největší výdaje do reklamy ve zdravotnictví má farmaceutický průmysl. Ovšem …viacAbstract:
My thesis aims at analysing and evaluating the influence of advertising on people had by health insurance companies. Marketing in healthcare greatly differs from marketing in other fields. In addition to this, this work will also provide the summary of the most used media for advertising in healthcares as well as to familiarize with self-regulation of advertisement and legal and ethic norms. Pharmaceutical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
114985
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOPP, Miroslav. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Health SciencesMaster programme / odbor:
Health Care Economics and Management / Health Care Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva