Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka – Zdeněk Sitař
Zdeněk Sitař
Bachelor's thesis
Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka
The Impact of Insufficient Training of the New Operators on Quality of Manufacturing Company and Customer Satisfaction
Abstract:
V úvodní části je popsána organizace a procesy strategického řízení a managementu kvality. Hlavní část se věnuje finančním a výkonovým výsledkům organizace a analýze příčin skutečností, které výsledky organizace negativně ovlivňují. Hlavním cílem je prokázat vliv nedostatečného zaškolení operátorů ve výrobě na náklady a konkurenci schopnost podniku, a následnou spokojenost zákazníka. V závěru je navržen …moreAbstract:
The opening part describes an organization and strategic management and quality management processes. The main part deals with finance and performance results of the organization, and provides the cause analysis of the factors which adversely influence the results of the organization. The main objective is to prove adverse impact of insufficient training of the new operators on the organization´s cost …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Martin FINK
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SITAŘ, Zdeněk. \textit{Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc. 2014. Available from: https://theses.cz/id/2exi9v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sitař, Zdeněk. Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Irina Luneva -
Zákaznická spokojenost a její souvislost s hospodářskými výsledky maloobchodních řetězců
Zuzana Výletová -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
NÁBOR PRACOVNÍKŮ, VÝBĚR A ORIENTACE PRACOVNÍKŮ
Roman Dubovský -
Proces přijímání a orientace pracovníků v podniku
Tereza VLACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights