Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka – Zdeněk Sitař
Zdeněk Sitař
Bakalářská práce
Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka
The Impact of Insufficient Training of the New Operators on Quality of Manufacturing Company and Customer Satisfaction
Anotace:
V úvodní části je popsána organizace a procesy strategického řízení a managementu kvality. Hlavní část se věnuje finančním a výkonovým výsledkům organizace a analýze příčin skutečností, které výsledky organizace negativně ovlivňují. Hlavním cílem je prokázat vliv nedostatečného zaškolení operátorů ve výrobě na náklady a konkurenci schopnost podniku, a následnou spokojenost zákazníka. V závěru je navržen …víceAbstract:
The opening part describes an organization and strategic management and quality management processes. The main part deals with finance and performance results of the organization, and provides the cause analysis of the factors which adversely influence the results of the organization. The main objective is to prove adverse impact of insufficient training of the new operators on the organization´s cost …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Martin FINK
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SITAŘ, Zdeněk. \textit{Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2exi9v/.
Jak správně citovat práci
Sitař, Zdeněk. Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Teorie firmy: Vliv kvality produktu na spokojenost zákazníka(na příkladě určitého podniku )
Irina Luneva -
Zákaznická spokojenost a její souvislost s hospodářskými výsledky maloobchodních řetězců
Zuzana Výletová -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
NÁBOR PRACOVNÍKŮ, VÝBĚR A ORIENTACE PRACOVNÍKŮ
Roman Dubovský -
Proces přijímání a orientace pracovníků v podniku
Tereza VLACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva