Michaela Zimolová

Diplomová práce

Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti

Analysis of the local marketing communication on the chosen company
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení …více
Abstract:
The aim of my Master's Thesis is to analyse the local marketing communication of the Vodafone Czech Republic, a.s. company. I use current secondary information sources and primary resources are collected through in-depth interviews with specialists and a method of observation. My Master's Thesis starts from theoretical information on the issue, then it continues with practical findings and finally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Šárka Doležalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28872