Analýza světového trhu elektronické zábavy – Martin Lebduška
Martin Lebduška
Diplomová práce
Analýza světového trhu elektronické zábavy
Analysis of global market of electronic entertainment
Anotace:
Cílem této práce je seznámit odbornou ekonomickou veřejnost s trhem videoher, zejména pak domácích konzolí, a jeho specifiky. Sekundárním cílem bylo odhalit nejúčinnější marketingovou strategii, zmapovat současné trendy a predikovat budoucí. Pro seznámení s problematikou byla vypracována zevrubná historie trhu, mapující jej od jeho počátků v zábavním průmyslu devatenáctého století do současnosti. Pro …víceAbstract:
Main objective of this thesis is to introduce the video game market, with the focus on console market, to professional economic public. Secondary objective is to reveal best marketing strategy on this market, map current trends and predict future economical development of video game industry. The first part of the thesis focuses on the history of entertainment market from late 19th century to 2000s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod