Marketingová strategie společnosti O2 Czech Republic a.s. v oblasti telekomunikačních služeb. – Tereza Želonková
Tereza Želonková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti O2 Czech Republic a.s. v oblasti telekomunikačních služeb.
Anotace:
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a zhodnocení postavení společnosti na stávajícím trhu telekomunikačních služeb. Analýza marketingových aktivit společnosti a návrh možných dalších jejích marketingových aktivit.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.