Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením – Iveta Hillová
Iveta Hillová
Master's thesis
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
Online Shoppers Typology on the Clothes Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým nakupováním volnočasových oděvů. Cílem práce je sestavení typologie zákazníků internetových obchodů s oděvy. Výsledky šetření by měly napomoci vlastníkům internetových obchodů nahlédnout do mysli spotřebitelů a pochopit tak jejich nákupní chování. K naplnění stanoveného cíle práce byl proveden primární výzkum s využitím metody elektronického dotazování. Typologie …moreAbstract:
This thesis focuses on online shopping behaviour of leisure time clothes. The aim is to build the typology of online shoppers of the clothes . The results of the research should provide the insights into the mind of consumers and thus understand their behaviour patterns of shopping. In order to achieve the aim primary research was conducted using the method of electronic questioning. Typology of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113361
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: Pavlína Pawlasová
- Reader: Lukáš Kozák
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková