Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením – Iveta Hillová
Iveta Hillová
Diplomová práce
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
Online Shoppers Typology on the Clothes Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým nakupováním volnočasových oděvů. Cílem práce je sestavení typologie zákazníků internetových obchodů s oděvy. Výsledky šetření by měly napomoci vlastníkům internetových obchodů nahlédnout do mysli spotřebitelů a pochopit tak jejich nákupní chování. K naplnění stanoveného cíle práce byl proveden primární výzkum s využitím metody elektronického dotazování. Typologie …víceAbstract:
This thesis focuses on online shopping behaviour of leisure time clothes. The aim is to build the typology of online shoppers of the clothes . The results of the research should provide the insights into the mind of consumers and thus understand their behaviour patterns of shopping. In order to achieve the aim primary research was conducted using the method of electronic questioning. Typology of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113361
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková