Japonská kultura v České republice s případovou studií Česko-japonské společnosti – Bc. Květa Kabešová
Bc. Květa Kabešová
Master's thesis
Japonská kultura v České republice s případovou studií Česko-japonské společnosti
Japanese Culture in Czech Republic with a Case Study of Czech-Japanese Association
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace v neziskové kulturní organizaci. Jsou vymezeny patřičné teorie, pojmy, a jsou aplikovány marketingové metody v konkrétní kulturní organizaci. Práce je rozdělena na tři části. V první části je uveden teoretický základ pro praktickou část práce. V druhé části jsou identifikovány možnosti propagace japonské kultury a …moreAbstract:
This master's thesis is focused on issues of marketing communication in cultural non-profit organization. Proper theory and terms are specified there and marketing methods in specific cultural organization are applied. The work is divided into three sections. In the first section there is an introduction of theoretical basis for the practical section. In the second section there are presented options …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t7311/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Japan in the Czech Republic: Home and materiality of Japanese medical students
Valentína Straková -
Japonsko v Čechách, vzájemná kultura a přijaté vztahy
Šárka Kleinová -
Japonsko v Čechách, přijatá kultura a vzájemné vztahy
Tereza Holečková -
Obchodní a investiční vztahy České republiky a Japonska
Dušan Adamovský -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta