Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku – Mgr. Milena VAGAJA
Mgr. Milena VAGAJA
Master's thesis
Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku
Class teachers', subject teachers' and physical education teachers' attitudes towards Inclusive education in Primary schools in Serbia
Abstract:
Implementation of the children with disabilities into regular educational system is the basic requirement for academic and social integration of these specified children. Teachers are seen as the important key in development and implementation of inclusive education. Previous studies indicate that inclusion affects teachers' attitudes towards teaching students with Special Educational Needs (SEN) therefore …moreAbstract:
Zařazení dětí se zdravotním postižením do běžného vzdělávacího systému je základním požadavkem akademické a sociální integrace těchto dětí. Učitelé jsou vnímáni jako důležitý klíč ve vývoji a implementaci inkluzívního vzdělávání. Předchozí studie ukazují, že inkluzi ovlivňuje přístup učitelů ke studentům se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Proto byla provedena tato studie s cílem stanovit …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2015
Accessible from:: 7. 7. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAGAJA, Milena. \textit{Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2fcbkr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAGAJA, Milena. Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Adapted Physical Education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Základní vzdělávání v pohraničních oblastech českých zemí v letech 1938–1950 se zvláštním zřetelem na oblast centrálního Krušnohoří
Simona Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights