Výchovné problémy u dětí v předškolním věku – Bc. Lenka KŘEPELOVÁ
Bc. Lenka KŘEPELOVÁ
Master's thesis
Výchovné problémy u dětí v předškolním věku
Educational problems in pre-school age
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice výchovných problémů u dětí v předškolním věku, tedy potížím vzniklým nevhodným působením výchovných stylů v rodině. Smyslem práce je upozornit na fakt, že se výchovné problémy objevují již v předškolním věku a je důležité se jim věnovat co nejdříve. Cílem diplomové práce je zjistit a popsat zkušenosti pedagogů v běžných mateřských školách s dětmi předškolního …viacAbstract:
This thesis approaches the issue of educational challenges of pre-school children, i.e. the problems caused by negative effects of developmental approaches in the family. The purpose of this work is to draw attention to the fact that educational challenges appear at a pre-school age and the importance of addressing them as soon as possible. The purpose of this thesis is to determine and describe the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘEPELOVÁ, Lenka. Výchovné problémy u dětí v předškolním věku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce zákonných zástupců, škol a školských poradenských zařízení při vedení žáků s SVP
Anna HOMOLOVÁ -
Spolupráce základních škol a školských poradenských zařízení v Ústeckém kraji
Michaela LÁLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 4. 2022