Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu – Jakub ŠILHAVÍK
Jakub ŠILHAVÍK
Bakalářská práce
Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje hudbu, historii a principy fungování hudebního průmyslu a využití marketingového mixu v hudebním průmyslu. Praktická část analyzuje jednotlivé alternativní marketingové strategie a odlišnost vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Součástí praktické části je také …víceAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of alternative marketing strategies in the music industry. The theoretical part describes music, the history and principles of the music industry and the concept of marketing mix in the music industry. The analytic part analyses the individual alternative marketing strategies and the difference between common and alternative marketing strategies. Similar alternative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠILHAVÍK, Jakub. Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu
Ali KASSEM -
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
Radek Bjaloň -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Jana Špulková