Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu – Jakub ŠILHAVÍK
Jakub ŠILHAVÍK
Bachelor's thesis
Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je analýza alternativních marketingových strategií v hudebním průmyslu. Teoretická část popisuje hudbu, historii a principy fungování hudebního průmyslu a využití marketingového mixu v hudebním průmyslu. Praktická část analyzuje jednotlivé alternativní marketingové strategie a odlišnost vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Součástí praktické části je také …moreAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of alternative marketing strategies in the music industry. The theoretical part describes music, the history and principles of the music industry and the concept of marketing mix in the music industry. The analytic part analyses the individual alternative marketing strategies and the difference between common and alternative marketing strategies. Similar alternative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILHAVÍK, Jakub. \textit{Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/2fnz80/. [cit. 2024-04-20].
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠILHAVÍK, Jakub. Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
Radek Bjaloň -
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Dobrin Dantchov Mitchev -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Jana Špulková