Anna Fišerová

Master's thesis

Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza

Business behavior on the TikTok platform: a semiotic analysis
Anotácia:
Práce se bude zabývá působením značek na sociální síti TikTok, na které zejména mladší generace tráví hodiny denně nejčastěji sledováním krátkých zábavných videí. Jejím cílem je analyzovat, jak se do "TikTok světa" snaží zapadnout vybrané značky v rámci českého trhu a odhalit, jaké významy lze z příspěvků vyvozovat na úrovni denotace, konotace a ideologie. Teoretická část se zaměřuje na TikTok, algoritmus …viac
Abstract:
The final thesis will deal with the influence of brands on the social network TikTok, where especially the younger generation spends hours most often watching short entertaining videos. Its goal is to analyze how selected brands within the Czech market try to fit into the "TikTok world" and to reveal what meanings can be derived from the contributions at the level of denotation, connotation and ideology …viac
 

Kľúčové slová

TikTok sémiotika videa
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedúci: Michal Šimůnek
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92695

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Práce na příbuzné téma