Bc. Klára Bagarová
Bachelor's thesis
Marketing podniku
Marketing of enterprise
Abstract:
Bakalářská práce objasňuje rozdíly mezi marketingem a prodejem zboží. Dále pak vysvětluje některé základní pojmy z marketingu a nabízí letmí pohled do nevšedního guerillového marketingu. V praktické části nabízí základní možnosti pro propagaci podniku.Abstract:
Clarifying the diference between marketing and selling products. Explains some basic concepts of marketing and Orfee a glimpse into the unusual guerilla marketing. The practicial part offers an essential for the promotion of business opportunities.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/c25ka/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Marek Gaszczyk
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Nové trendy v marketingové komunikaci
Pavlína Tichá -
Plánování marketingové komunikace
Lenka Maureryová -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Stanislav Kabeš -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Karla Marcínová