Bc. Klára Bagarová
Bachelor's thesis
Marketing podniku
Marketing of enterprise
Anotácia:
Bakalářská práce objasňuje rozdíly mezi marketingem a prodejem zboží. Dále pak vysvětluje některé základní pojmy z marketingu a nabízí letmí pohled do nevšedního guerillového marketingu. V praktické části nabízí základní možnosti pro propagaci podniku.Abstract:
Clarifying the diference between marketing and selling products. Explains some basic concepts of marketing and Orfee a glimpse into the unusual guerilla marketing. The practicial part offers an essential for the promotion of business opportunities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/c25ka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Marek Gaszczyk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci
Pavlína Tichá -
Plánování marketingové komunikace
Lenka Maureryová -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Stanislav Kabeš -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Marketingový mix v podniku s prodejem spotřebního zboží
Karla Marcínová