Bc. Klára Bagarová

Bachelor's thesis

Marketing podniku

Marketing of enterprise
Anotácia:
Bakalářská práce objasňuje rozdíly mezi marketingem a prodejem zboží. Dále pak vysvětluje některé základní pojmy z marketingu a nabízí letmí pohled do nevšedního guerillového marketingu. V praktické části nabízí základní možnosti pro propagaci podniku.
Abstract:
Clarifying the diference between marketing and selling products. Explains some basic concepts of marketing and Orfee a glimpse into the unusual guerilla marketing. The practicial part offers an essential for the promotion of business opportunities.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2010
  • Vedúci: Ing. Tomáš Urbánek
  • Oponent: Ing. Marek Gaszczyk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms

Práce na příbuzné téma