E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji – Thi Loan Nguyen
Thi Loan Nguyen
Diplomová práce
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
E-commerce on the Czech soft drinks market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na e-commerce na trhu s nealkoholickými nápoji se zaměřením na společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Cílem práce je analýza vyspělosti trhu a na základě zjištěných poznatků vyslovit návrhy ke zlepšení určené pro vybranou společnost. V teoretické části se věnuje základním informacím spojené s e-commerce, dále popisu trhu nealkoholických nápojů. Je zde rovněž popsána …víceAbstract:
This thesis focuses on e-commerce in the soft drinks market with a focus on Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to analyse the maturity of the market and to make suggestions for improvement based on the findings for the selected company. The theoretical part of the paper deals with basic information related to e-commerce, as well as a description of the soft drinks market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Michal Šindelář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management