Audio-Visual Aids Aimed at Grammar Teaching in an EFL Classroom – Bc. Karin Horáková
Bc. Karin Horáková
Diplomová práce
Audio-Visual Aids Aimed at Grammar Teaching in an EFL Classroom
Audio-Visual Aids Aimed at Grammar Teaching in an EFL Classroom
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá použitím audio-vizuálních prostředků při procvičování gramatiky. Cílem diplomové práce je zjistit, zda audio-vizuální prostředky motivují žáky k učení a zda je jejich použití efektivní. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se práce věnuje definici gramatiky, její roli ve výuce a také organizaci vyučování gramatiky ve školách. Práce popisuje různé …víceAbstract:
This master’s thesis deals with the use of audio-visual aids in grammar practice. The aim of the thesis is to find out whether audio-visual aids motivate learners to learn better and if their use is effective. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the definition of grammar, grammar’s role in teaching and with the organization of grammar teaching. Furthermore, audio-visual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ynd26/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Filip Pultar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Grammar in Online Classes Without a Coursebook
Marek Teper -
Využití videa ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy
Kamila MŽOURKOVÁ -
Video as a Motivational Factor in Teaching and Learning English
Zuzana Bzonková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Percepce pedagogické interakce v online výuce studenty Masarykovy univerzity
Pavel Kozubík -
Střídání mluvčích v online výuce angličtiny při zaměření mluvčích na význam a komunikaci
Ludmila Špačková