ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK – Edita FLORIÁNOVÁ
Edita FLORIÁNOVÁ
Master's thesis
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Processing analytical and synthetic reading method in textbooks from publishing SPN, Alter and Taktik
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích - slabikářích čtení nakladatelství SPN, ALTER a TAKTIK. Cílem mé diplomové práce byla obsahová stránka učebnic - slabikářů po stránce analyticko-syntetické. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části popisuji historii učebnic a slabikářů, zabývám se přehledem metod ve výuce čtení …moreAbstract:
This diploma work focuses on utilization of the Analytical-synthetic Method of teaching reading in textbooks - coursebooks so-called " Slabikář" from the publishing houses such as SPN, ALTER and TAKTIK. The aim of this thesis was to study the content of the textbooks "Slabikář" at a analytical-synthetic level. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the history of textbooks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLORIÁNOVÁ, Edita. \textit{ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/2glxkr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FLORIÁNOVÁ, Edita. ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ