ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK – Edita FLORIÁNOVÁ
Edita FLORIÁNOVÁ
Diplomová práce
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Processing analytical and synthetic reading method in textbooks from publishing SPN, Alter and Taktik
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích - slabikářích čtení nakladatelství SPN, ALTER a TAKTIK. Cílem mé diplomové práce byla obsahová stránka učebnic - slabikářů po stránce analyticko-syntetické. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části popisuji historii učebnic a slabikářů, zabývám se přehledem metod ve výuce čtení …víceAbstract:
This diploma work focuses on utilization of the Analytical-synthetic Method of teaching reading in textbooks - coursebooks so-called " Slabikář" from the publishing houses such as SPN, ALTER and TAKTIK. The aim of this thesis was to study the content of the textbooks "Slabikář" at a analytical-synthetic level. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the history of textbooks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLORIÁNOVÁ, Edita. \textit{ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2glxkr/.
Jak správně citovat práci
FLORIÁNOVÁ, Edita. ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ