Strategická analýza vybrané firmy – Bc. Kamil Pfauser
Bc. Kamil Pfauser
Diplomová práce
Strategická analýza vybrané firmy
Strategic Analysis of the Selected Firm
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracování strategické analýzy organizace CZ FRUIT, odbytové družstvo zahrnující analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a na základě této analýzy stanovit jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace organizace. Práce se skládá ze dvou částí a to teoreticko – metodologické (vycházející z nastudované …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a strategic analysis of the organization CZ FRUIT. The work includes analysis of internal and external environment, strengths, weaknesses, opportunities and threats of the organization. Based on this analysis to identify specific recommendations to improve the current situation of the organization. The work consists of two parts, theoretical - methodological (based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z7q05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 10. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Hana Železná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of the Corporate Venture Capital Investments in Company/Organization
Javdod Shakirov -
Strategická analýza a návrh možné strategie organizace
Gabriela KOVÁČIKOVÁ -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Strategická analýza okolního i interního prostředí a návrh volby strategie vybrané organizace
Jiří Špaček -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Strategická analýza okolního i interního prostředí a návrh volby strategie vybrané organizace
Juraj Podhradský