Mgr. Libor Materna

Bachelor's thesis

Porovnání fyzikálních simulací v oblasti počítačové grafiky

Comparison of physics simulations in computer graphics field
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat druhy fyzikálních simulací, které jsou využívány v oblasti počítačové grafiky. V této práci jsou porovnávané i některé tyto simulace v současných 3D modelovacích programech, konkrétně v Blender, Cinema 4D a Maya. Také se zde demonstruje fyzikální prostředí používané v dnešním herním průmyslu, které používá fyziku v reálném čase.
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the types of physical simulations that are used in computer graphics field. This thesis compares some of these simulations in current 3D modeling programs, specifically in Blender, Cinema 4D and Maya. There is also demonstrates the physical environment used in today's gaming industry, which uses physics in real time.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky