Porovnání fyzikálních simulací v oblasti počítačové grafiky – Mgr. Libor Materna
Mgr. Libor Materna
Bachelor's thesis
Porovnání fyzikálních simulací v oblasti počítačové grafiky
Comparison of physics simulations in computer graphics field
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat druhy fyzikálních simulací, které jsou využívány v oblasti počítačové grafiky. V této práci jsou porovnávané i některé tyto simulace v současných 3D modelovacích programech, konkrétně v Blender, Cinema 4D a Maya. Také se zde demonstruje fyzikální prostředí používané v dnešním herním průmyslu, které používá fyziku v reálném čase.Abstract:
The aim of this thesis is to describe the types of physical simulations that are used in computer graphics field. This thesis compares some of these simulations in current 3D modeling programs, specifically in Blender, Cinema 4D and Maya. There is also demonstrates the physical environment used in today's gaming industry, which uses physics in real time.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mfopr/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Čejka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing
Theses on a related topic
-
Porovnání simulace a animace pomocí klíčových snímku v animované tvorbě
Karina Gilmutdinova -
Simulace poruchy (exploze reaktoru) jaderné elektrárny a její potenciální dopady na okolní prostředí
František Puciow -
Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya I.
Jiří Novotný -
Diverzita společenstev ryb korálových útesů chráněných mořských území Šrí Lanky
Sarah Maya Židek -
Maya2CellVIEW: nástroj pro tvorbu rozsáhlých a komplexních molekulárních modelů
David Kouřil -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Autodesk Maya
Lucie Scholzová -
Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya III.
Marek Sušil -
Optical Inspection of Industrial Product
Juliana Maya Boscan