Delivery bottlenecks as a justification for customer churn – Stephan Klaus Hoose
Stephan Klaus Hoose
Disertační práce
Delivery bottlenecks as a justification for customer churn
Úzká místa v dodávkách jako zdůvodnění odchodu zákazníků
Anotace:
Na pozadí rostoucích geopolitických narušení dodavatelských řetězců s mezinárodním dopadem a dalekosáhlých právních úprav udržitelnosti, sociální odpovědnosti az toho vyplývajícího přezkumu a přenastavení dodavatelských řetězců jsou výrobci jako dodavatelé i dodavatelé v hodnotovém řetězci stále více pod tlakem dodat včas. Digitální využití a úpravy služeb byly používány a využívány během posledních …víceAbstract:
Against a backdrop of increasing geopolitical disruptions in supply chains with international implications and far-reaching sustainability and social responsibility legislation and the resulting review and realignment of supply chains, manufacturers as suppliers and suppliers in the value chain are increasingly under pressure to deliver on time. Digital use and service adaptations have been used and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Pavel Žufan, Ph.D., doc. Ing., David Tuček, externi, Tomáš Macák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické aspekty výroby krmiv pro býložravce
Marcela Siegel -
Využití odpadních kvasnic jako aditiva pro potravinářský a krmivářský průmysl
Jiří Bahenský -
Strategická analýza okolí společnosti Partner in Pet Food CZ s.r.o
Ioana Rusu -
Technologie zpracování "PET FOOD"
Andrea LIŠKOVÁ -
Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata
Barbora Šebestová -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Lenka MACKOVÁ