Integrace anglicky mluvících žáků do hodin anglického jazyka na 1.stupni ZŠ – Hana TIOKOVÁ
Hana TIOKOVÁ
Diplomová práce
Integrace anglicky mluvících žáků do hodin anglického jazyka na 1.stupni ZŠ
Integration of English-speaking pupils in English lessons at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá bilingvismem a integrací bilingvních žáků s jazyky angličtina a čeština do výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Výzkum se zabývá tím, jak jsou tito žáci zapojováni do výuky angličtiny a tím, jestli výuka odpovídá jejich jazykovým potřebám.Abstract:
This thesis deals with bilingualism and integration of bilingual pupils, who speaks English and Czech languages, into English lessons at primary school. The research in empirical part is focused on the way of integration bilingual pupils into English lessons. The research also looks into if the teaching follows their language needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TIOKOVÁ, Hana. Integrace anglicky mluvících žáků do hodin anglického jazyka na 1.stupni ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti bilingvní výuky matematiky na 1. stupni ZŠ
Lucie ZAORÁLKOVÁ -
Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole.
Markéta ŠOLLEROVÁ -
Výuka francouzského jazyka na francouzsko- českých bilingvních sekcích v České republice
Tereza TŮMOVÁ -
Bilingvismus u českých žáků v zahraničí
Zuzana Zeleňáková -
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Anna HOLÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva