Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Kateřina Šibravová
Kateřina Šibravová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Characteristics Affecting Consumer Behavior
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit kupní chování spotřebitele a vnímání produktů společnosti Flying Tiger Copenhagen (FTC) v České republice. V první části je představen model kupního chování, následně jsou vymezeny faktory spotřebitele: osobní, kulturní, společenské a psychologické faktory. Navazovat bude popis marketingového mixu a jeho konkrétní nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace, které …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find consumer buying behavior and perception of Flying Tiger Copenhagen (FTC) products in the Czech Republic. The first part introduces a model of purchasing behavior, and then defines the factors of the consumer: personal, cultural, social and psychological factors. The marketing mix description and its specific tools: product, price, distribution and promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIBRAVOVÁ, Kateřina. \textit{Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2h71el/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights