Bc. Lenka Brandtová
Diplomová práce
Employer Branding
Employer Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze …víceAbstract:
This diploma thesis deals with employer branding. Employer branding reflects the organi-zation's reputation as an employer and affects (directly and indirectly) not only job see-kers, employees, but also customers and the wider community. There are two areas, name-ly marketing and personnel. At present, when the unemployment rate is very low in the Czech Republic, even the lowest in the European Union …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brandtová, Lenka. Employer Branding. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců
Barbora Pošvecová -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve startupu
Matylda Prokešová