Bc. Lenka Brandtová

Diplomová práce

Employer Branding

Employer Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze …více
Abstract:
This diploma thesis deals with employer branding. Employer branding reflects the organi-zation's reputation as an employer and affects (directly and indirectly) not only job see-kers, employees, but also customers and the wider community. There are two areas, name-ly marketing and personnel. At present, when the unemployment rate is very low in the Czech Republic, even the lowest in the European Union …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brandtová, Lenka. Employer Branding. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace