Marketingový plán pro vybraný podnik s využitím inovativního marketingu – Bc. Zuzana Nešverová
Bc. Zuzana Nešverová
Diplomová práce
Marketingový plán pro vybraný podnik s využitím inovativního marketingu
Marketing Plan for Selected Company with Use of Innovative Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingové plánu pro firmu XYZ podnikající v oblasti sklářství na rok 2023. V první části je čtenář seznámen s teoretickými východisky pojmů marketing, inovativní marketing, marketingové plánování a jeho jednotlivé části. Po seznámení se s problematikou tématu je čtenáři představena firma, pro niž je následně vytvořen marketingový plán. Získaná data z provedených …víceAbstract:
The thesis focuses on creating a marketing plan for the year 2023 regarding the company XYZ, which is engaged in the glass industry. The first part introduces the theoretical background of the concepts of marketing, innovative marketing, marketing planning, and its parts. Afterwards, the thesis introduces the company itself. Subsequently, the marketing plan for the company is created. The data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nešverová, Zuzana. Marketingový plán pro vybraný podnik s využitím inovativního marketingu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu
Lukáš Městka -
Marketingová strategie pro 6 IMV
Radek Marciník -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Marketingová strategie pro společnost Yourchance
Gita Rozkošná -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Návrh marketingové strategie pro ROBOT WORLD s.r.o.
Jan Prouza -
Návrh marketingové strategie společnosti Instant Parties s.r.o.
Jindřich Hrnčíř
Název
Vložil
Vloženo
Práva