Matěj Andraščík

Bachelor's thesis

Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení

Marketing specifics of fastfood enterprises
Abstract:
Bakalářská práce přináší komplexní pohled na podstatu fungování podniků rychlého občerstvení a hodnotí jejich marketingovou strategii společně se způsobem komunikace. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit způsob aktuální marketingové komunikace výhradně na příkladu globálních řetězců, které jsou provázány s osobními poznatky a zkušenostmi autora, o něž je vyhodnocení obohaceno. Praktická část se člení …more
Abstract:
This bachelor thesis brings a complex overview of the functioning principles of fastfood enterprises and evaluates their marketing strategy with their style of communication. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current style of communication, especially on the example of global chains, which is interconnected with the author’s personal knowledge and experience by which the evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2022
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Kryštof Keil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86677