Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení – Matěj Andraščík
Matěj Andraščík
Bakalářská práce
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Marketing specifics of fastfood enterprises
Anotace:
Bakalářská práce přináší komplexní pohled na podstatu fungování podniků rychlého občerstvení a hodnotí jejich marketingovou strategii společně se způsobem komunikace. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit způsob aktuální marketingové komunikace výhradně na příkladu globálních řetězců, které jsou provázány s osobními poznatky a zkušenostmi autora, o něž je vyhodnocení obohaceno. Praktická část se člení …víceAbstract:
This bachelor thesis brings a complex overview of the functioning principles of fastfood enterprises and evaluates their marketing strategy with their style of communication. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current style of communication, especially on the example of global chains, which is interconnected with the author’s personal knowledge and experience by which the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Kryštof Keil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Klíčové faktory v migraci mladých lidí za vysokoškolským vzděláním
Adéla Nedělková -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030
Ondřej Novák -
Klíčové faktory prosperity firmy podnikající na finančních trzích
Libor Rajský -
Fenomén bestseller: klíčové offline faktory úspěchu knihy Konec prokrastinace
Katrin Kalay -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Optimalization of Supply chain management in the manufacturing company
Shengmu Yuan -
Supply Chain Management v kontextu strategie společnosti Nedcon Bohemia s.r.o.
Jan Večeřa